مجله سلامتی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

جشن نامزدی یکی از اولین پیش جشن‌های ازدواج می‌باشد و برای آن باید برنامه ویژه‌ای داشت. لباس مناسب جشن نامزدی باید لباسی پوشیده و متناسبی باشد. برای انتخاب رنگ لباس نامزدی دست شما باز بوده و می‌توانید از لباس‌های رنگی و زیبا استفاده کنید.

سایر مقالات : پیراهن عقد محضری

لباس‌های نامزدی باید بلند و با مدل‌های منحصر به فرد و زیبا باشد و همچنین عروس و داماد عزیز برای جشن نامزدی می‌توانند لباس خود را با یکدیگر ست کنند و شیک و مدرن باشند.

برای انتخاب لباس نامزدی حتما به فصل برگزاری جشن نامزدی توجه داشته باشید و هم‌چنین جنس پارچه‌های لباس باید به گونه‌ای باشد که اگر در فصل سرد و زمستان می‌باشید، لباس‌های شما نازک نبوده و احساس سرما نکنید.

رنگ‌های مناسب برای فصل‌های مختلف متفاوت می‌باشد. مثلا برای فصل پاییز از رنگ‌های نارنجی، قرمز، ‌سرخ‌ و زرد می‌توان استفاده کرد.

سایر مقالات : مزون عروس

لباس‌های جشن نامزدی باید شیک و بسیار زیبا و برجسته و متناسب تن عروس‌ خانم‌های جوان باشند همچنین برای رسیدن به این مهم می‌توانید از  لباس‌های سنگ ‌دوزی شده و کارشده بسیار شیک و شکیل استفاده کنید.

لباس نامزدی؛ پر زرق و برق یا ساده؟

در انتخاب لباس نامزدی، اولین موضوعی که باید مورد توجه قرار دهید این است که آیا بعد از مراسم نامزدی، جشن عقد هم خواهید داشت یا اینکه با یک عقد محضری ساده، به ازدواج تان رسمیت می‌بخشید. دوم اینکه فاصله بین نامزدی و جشن عروسی تان چقدر است. اگر فقط جشن نامزدی خواهید داشت، دست تان برای انتخاب لباس بازتر است و می‌توانید یک لباس پر زرق و برق انتخاب کنید، اما اگر جشن عقد هم در پیش دارید و یا اینکه فاصله چندانی بین جشن نامزدی و عروسی نیست، بهتر است از زرق و برق لباس نامزدی بکاهید.

سایر مقالات : لباس نامزدی جدید

رنگ سفید برای لباس نامزدی ممنوع!

در انتخاب لباس نامزدی فاکتور‌های متعددی باید درنظر گرفته شود. اول از همه راجع به رنگ لباس تصمیم بگیرید. استفاده از رنگ‌های سفید، شیری، نباتی روشن و کرم معمولا برای نامزدی توصیه نمی‌شود، چون خیلی شبیه به لباس عروسی که معمولا در همین طیف است، به نظر خواهد رسید. به جای این رنگ ها، چند دسته انتخاب دارید: بعضی‌ها رنگ سال را می‌پسندند و بعضی‌ها رنگ‌های روشن و ملایم مثل صورتی، گلبهی، آبی، یاسی و . عده‌ای دیگر هم نظر کاملا متفاوتی دارند و رنگ‌های تند مثل قرمز، آبی نفتی، سبز کله غازی و را ترجیح می‌دهند. به هر حال هر کدام از این سه دسته را که انتخاب می‌کنید، توجه داشته باشید رنگی انتخاب کنید که با رنگ پوست تان تناسب داشته باشد. اگر دوست دارید بین لباس شما و همسرتان تناسبی وجود داشته باشد، مثلا رنگ پیراهن آقا داماد همرنگ لباس شما باشد یا رنگ کت و شلوارش تیره‌تر از لباس شما باشد، رنگی انتخاب کنید که به هر دویتان بیاید و پوشیدنش برای خانم‌ها و آقایان برازنده باشد. بهتر است قید رنگ‌های فانتزی مثل سبز یا نارنجی فسفری را هم بزنید، درست است که چنین رنگ‌هایی باعث درخشش شما در مجلس می‌شوند، اما زود دلزدگی می‌آورند و آن لباس دیگر در هیچ مجلس دیگری برایتان قابل استفاده نخواهد بود. ضمن اینکه ممکن است در عکس‌ها هم نمود جالبی نداشته باشد.

سایر مقالات : مانتو مجلسی لاکچری

  • ۰۳/۰۳/۲۷
  • admin admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی