مجله سلامتی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

موفقیت یک مزون لباس، علاوه بر سودی که برای صاحبش دارد، بلکه با خدماتی که به مشتریانش ارائه می دهد، رضایت آن ها را هم جلب می کند.

سایر مقالات : مزون در تهران

با المان های مختلفی که در این حوزه وجود دارند، می توانند در موفقیت یک مزون تاثیر داشته باشند.

فضای مناسب

مزونی که فضای مناسبی دارد، علاوه بر زیبایی مزون، موجب می شود مشتریان بتوانند به راحتی به جست و جو در لباس ها بپردازند. کوچکی و تنگی فضا، مشتریان را حتی برای راه رفتن هم دچار مشکل می کند.

سایر مقالات : مانتو کتی

چیدمان و نورپردازی

فضای یک مزون باید با سایر فروشگاه ها و مغازه ها متفاوت باشد. بهتر است از متخصصان نورپردازی برای این کار کمک بگیرید. نورپردازی مزون نه باید چشم را بزند و نه باید حالت کافی شاپ به خود بگیرد!. به عنوان مثال برای فروش لباس عروس، مسلما باید نورپردازی را انتخاب کنید که درخشش لباس ها را به خوبی نشان دهد.

مکان فیزیکی مزون لباس

حتما مکان خوبی از شهر را برای قرار گیری مزون درنظر داشته باشید. منظور حتما مناظق بالای شهر نیست، بلکه کافی است دسترسی به مزون برای مشتریان آسان باشد.

سایر مقالات : پیراهن عقد ساده

نحوه برخورد با مشتریان

اگر شما زیباترین مزون را هم داشته باشید، تا زمانی که اصول مشتری مداری را پیاده سازی نکنید، نمی توانید در کار خود پیشرفت کنید. پس لازم است که شما به عنوان یک فروشنده خوب، اصول برخورد و پاسخگویی به مشتریان را به خوبی بدانید و رعایت کنید.

ارائه لباس های خوب و باکیفیت

مسلم است که شما برای آنکه بتوانید مشتریان بیشتری را به خود جلب کنید، نیاز است که لباس های زیبا و باکیفیت نیز ارائه دهید. برای جلوگیری از لطمه به حسن شهرت مزون تان، لباس های بی کیفیت را فراموش کنید.

سایر مقالات : کت و شلوار مجلسی زنانه

  • ۰۳/۰۳/۲۹
  • admin admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی