مجله سلامتی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در فرهنگ ایرانی جشن ها از ارزش بالایی بین مردم برخوردار هستند، این را می توان از میزان حساسیتی که مردم هنگام خرید یک لباس مجلسی به خرج می دهند فهمید. این خرید از حساسیت بالایی برخوردار است، بنابراین باید جنس پارچه، تناسب رنگ پوست و رنگ لباس، مدل لباس، فرم ایستادن لباس در بدن و خیلی موارد جزیی دیگر چک می شود. ممکن است با این همه فاکتور که باید هنگام خرید چک شود شما باز هم در خرید دچار تردید شوید، حتی وقتی می خواهید تصمیم آخر را بگیرید گیج شوید و نتوانید خرید تان را نهایی کنید.

قد لباس مجلسی بلند و شیک یا کوتاه و عروسکی؟

اگر مهمانی که در آن شرکت می کنید یک مهمانی رسمی است، پیشنهاد می کنیم که بین لباس های مجلسی سراغ لباس های بلند بروید. شاید برای شما سوال پیش بیاید که ارتباط بین قد لباس و مدل مهمانی چه می تواند باشد؟

باید به شما بگویم که در نهایت مدل لباس شما است که شما را در مهمانی معرفی می کند پس حتما به فرم کلی لباس که بلند است یا کوتاه توجه ویژه ای داشته باشید. با تمام چیزهایی که گفته شد، می توان نتیجه گرفت که قد لباس شما در میزان رسمیت و وقار آن تاثیر مستقیمی دارد. نکته بعدی که در فرم لباس شما تاثیر زیادی می گذارد این است که شما به عنوان چه کسی در آن جشن حضور پیدامی کنید؟ برای مثال اگر شما به عنوان خواهر عروس در جشن حضور پیدا می کنید بهتر است که تماما رسمی، شیک و با وقار ظاهر شوید. اما اگر در جشن تولد یکی از نوه های فامیل شرکت می کنید میزان رسمیت شما از اهمیت کمی برخودار است. پس لازم نیست که خیلی سخت بگیرید.

سایرمقالات... پیراهن عقد

جنس پارچه معرف سلیقه شما!

به طور کلی جنس پارچه لباس های مجلسی از جنس لباس های دیگر متفاوت و مرغوب تر است. اما نکته ای که وجود دارد، اینکه بین لباس های مجلسی با توجه با کاربردی که لباس تان برای شما دارد باید سعی کنید مرغوب ترین جنس پارچه ای که می توانید را برای لباس تان انتخاب کنید. معمولا لباس هایی که جنس آن ها ساتن، ابریشم، گیپور و انواع مختلفی از پارچه های کرپ است، لباس های مرغوبی به حساب می آیند.

فرم بدن و صورت شما عامل مهم تاثیر گذار!

از جمله نکات مهمی که باید به آن توجه کنید، اگر شما کسی باشید که نسبت به فرم بدن و حالت صورت خود آشنا باشید می توانید فرآیند خرید تان را تسریع کنید. علت هم این است که وقتی شما نسبت به فرم بدن خود آگاه هستید دیگر به سراغ لباس هایی که به شما نمی آیند نمی روید. از طرفی در نظر داشته باشید که آگاهی شما نسبت به فرم صورتتان باعث می شود که در انتخاب یقه راحت تر باشید.

منبع: مزون لباس عروس تهران

  • ۰۳/۰۴/۰۶
  • admin admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی