مجله سلامتی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خانم های ایرانی اغلب در هنگام انتخاب مانتو به این مسئله که قیمت مانتویی که انتخاب کرده اند چقدر است بیشتر از سایر موارد توجه دارند.

سایر مقالات : مانتو کتی جدید

مهم ترین ویژگی مناسب برای مانتویی که شما قصد خرید آن را دارید عبارت است از:

مدل مانتو

مانتو مناسب افراد چاق

مانتو مناسب افراد قد بلند

جنس مانتو

سایر مقالات : مانتو مجلسی شیک

مدل مانتو

یکی از ویژگی های که در خرید مانتو باید به آن توجه داشته باشید  مدل مانتویی است که انتخاب می کنید. اگر شما دارای پایین تنه چاقی هستید باید از مانتوهایی استفاده کنید که پایین تنه آن ها گشاد و چین دار باشد تا چاقی شما خیلی نشان داده نشود. اما اگر برعکس است و دارای بالا تنه چاقی هستید از مدل های راسته و گشاد استفاده کنید.

انتخاب مدل مانتو برای افرادی که دارای اندام متناسبی می باشند کار چندان سختی نیست و به راحتی هر مدل مانتویی را که بخواهند می توانند انتخاب و خریداری کنند. البته این افراد هم باید به یک سری ویژگی دیگر دقت داشته باشند تا بتوانند یک مانتو مناسب برای خود انتخاب کنند.

سایر مقالات : بهترین مزون مانتو در تهران

مانتو مناسب افراد چاق

از دیگر ویژگی مانتو مناسب انتخاب مانتویی است که با اندام شما همخوانی داشته باشد. مثلا افرادی که درشت اندام و چاق هستند نمی توانند مانتوهای جذب بپوشند زیرا اصلا جلوه زیبایی به اندام آن ها نخواهد داد. بنابراین باید در موقع انتخاب و خرید مانتو حتما اندام خود را هم در نظر داشته باشید.

این افراد بهتر است که از خرید مانتوهای کوتاه و تنگ خودداری کنند و به جای آن مانتوهای گشاد و راسته که مناسب با اندام آن ها می باشد را انتخاب کنند. اگر هم مشکل سایز دارید و نمی توانید مانتو مناسب سایز خود را در بازار پیدا کنید می توانید مدل هایی که مد نظر دارید را برداشته اقدام به خرید آن ها کنید. در اینصورت توانسته اید مانتو مناسب سایز خود را داشته باشید.

سایر مقالات : کت و شلوار مجلسی شیک

  • ۰۳/۰۴/۰۹
  • admin admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی